Kurz Úvod do programování

< Zpět

Školní kolo soutěže

Povoleno: googlit, procházet lekce přednášek a lib. zdroje
Povolené technologie: HTML, CSS, JavaScript, jQuery
Doba řešení:16:30-18:00
Odevzdání: flash disk, nebo upload na FTP https://webftp.pipni.cz/
FTP server: ftp.frajerx.com
Username: sdileni.frajerx.com
Password: viz email/napíšu na tabuli

1. Šachovnice

4b - Nakreslete na obrazovku šachovnici 8x8.
2b - Přizpůsobení velikosti prohlížeče.
2b - Po kliknutí do lib. pole toto změní barvu.
3b - ...a po 1s se barva vrátí na původní.

Řešení:

2. Formulář

4b - Zobrazte formulář dle obrázku níže.
4b - Po kliknutí na tl. Upravit se přepne na editační mód viz další obrázek.
        Možno realizovat v téže, nebo v jiné html stránce.
1b - z editačního módu bude možné tl. Ok vrátit na pův. formulář.

Soubor ke stažení: foto.png

Pole jmen

2b - Připravte pole obsahující 10 řetězcových hodnot - jmen.
2b - Připravte funkci, která vyhledá v poli zadanou hodnotu a vrátí její index,
        nebo -1 pokud hodnota není nalezena bez použití metody indexOf().
2b - Připravte funkci, která prohodí 2 prvky zadané jejich indexy.
6b - Připravte funkci, která pole setřídí podle abecedy bez použití metody sort().

Paleta barev

4b - Zobrazte paletu 8mi barev (výběr je na vás),
2b - Po kliknutí na barvu se odp. barva označí (např. orámuje),
3b - Připravte funkci která vrátí vybranou barvu.