Kurz Scratch

©2020 Josef Mariánek

< Zpět

Soutěž - gymnázium

Naprogramujte hru viz obrázek. Jde o kocoura, který sbírá klíče.
Když všechny posbírá, může otevřít dveře a vyhrává.
Brání mu v tom duchové.

Soutěž - gymnázium
Chodící kocour
2b Postava kocoura ovládaná kurzorovými klávesami, pohybuje se po celém poli všemi směry.
Klíče
1b Umístit do pole jeden klíč
2b Když kocour sebere klíč, klíč zmizí a získá 1 bod (proměnná score)
bonus pro zdatné:
2b Rozmístit do pole další 2 klíče se stejným chováním (duplikování)
Dveře
1b Rozmístit do pole jedny dveře
2b Když kocour dojde ke dveřím a má sebrány všechny klíče, vyhrál
bonus pro zdatné:
2b Rozmístit do pole další 2 dveře se stejným chováním (duplikování)
Duchové - pro zdatné
1b Zavést proměnnou životy a při startu hry ji nastavit, např. na 10
2b Umístit do pole jednoho ducha, který chodí sem a tam
2b Když se duch dotkne kocoura, ztratí kocour jeden život a duch zmizí
2b Když je počet životů 0, kocour prohrál (hlášení)
2b Rozmístit do pole další duchy se stejným chováním (duplikování)