Naprogramujte hru viz obrázek. Jde o kocoura, který sbírá klíče.
Když všechny posbírá, může otevřít dveře a vyhrává.
Brání mu v tom duchové.
Chodící kocour
2b Postava kocoura ovládaná kurzorovými klávesami, pohybuje se po celém poli všemi směry.
Klíče
1b Umístit do pole jeden klíč 2b Když kocour sebere klíč, klíč zmizí a získá 1 bod (proměnná score)
bonus pro zdatné: 2b Rozmístit do pole další 2 klíče se stejným chováním (duplikování)
Dveře
1b Rozmístit do pole jedny dveře 2b Když kocour dojde ke dveřím a má sebrány všechny klíče, vyhrál
bonus pro zdatné: 2b Rozmístit do pole další 2 dveře se stejným chováním (duplikování)
Duchové - pro zdatné
1b Zavést proměnnou životy a při startu hry ji nastavit, např. na 10 2b Umístit do pole jednoho ducha, který chodí sem a tam 2b Když se duch dotkne kocoura, ztratí kocour jeden život a duch zmizí 2b Když je počet životů 0, kocour prohrál (hlášení) 2b Rozmístit do pole další duchy se stejným chováním (duplikování)